Bijna bijna :D - Reisverslag uit Velp, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu Bijna bijna :D - Reisverslag uit Velp, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

Bijna bijna :D

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

26 Februari 2012 | Nederland, Velp

Hallo lieve vriendjes & vriendinnetjes :)

Na een heel druk en bewogen jaar ga ik weer eens lekker op stage, naar Zuid-Afrika.
Voor 6 weken ga ik daar natuureducatie ontwikkelen voor weeskinderen en lessen geven. Dit doe ik samen met Estelle (waarmee ik ook in Budapest was).

Op 4 maart vliegen we naar Johannes Burg, daar huren we een auto zodat we lekker mobiel zijn. M'n kamer ligt alweer voor met alle zooi die mee gaat.
Momenteel is het daar (Hoedspruit) 32 graden, dus we gaan lekker naar de zon toe!

Ik zal daar niet heel vaak internet hebben maar ik hou jullie op de hoogte natuurlijk :)

Liefs,

• 26 Februari 2012 - 18:58

Sandra En Jeroen:

Wat een heerlijk vooruitzicht . . . . lekker werken en ook: volop genieten.

• 27 Februari 2012 - 07:55

Papa:

Hoi lieve Ping, nog een klein weekje en het is weer zover. Geniet van de voorpret en niet te veel stessen.
    Papa.

• 28 Februari 2012 - 10:10

Arielle:

Leuk!!! Veel plezier

• 28 Februari 2012 - 22:21

Robert & Stephanie:

Geniet van je stage en alle ervaringen die je opdoet. We zijn benieuwd naar je verhalen!