Jaja het is bijna zover :D - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu Jaja het is bijna zover :D - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

Jaja het is bijna zover :D

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

15 Mei 2009 | Nederland, Dordrecht

Nog 5 nachtjes slapen en dan vertrek ik samen met mijn paps en mams met de auto en de vouwwagen naar Slovenië. Tussendoor even een overnachting in Duitseland.
In duitseland EINDELIJK weer schnitzel eten hopelijk. Iets wat ik 7 jaar niet heb kunnen eten.
Nu nog alle laatste dingentjes regelen en inpakken en mijn reisje kan beginnen.
xxx

  • 15 Mei 2009 - 15:56

    Mama:

    ja ja
    Die Schnitzel! Ik hoop dat het woensdagavond gaat lukken...EN dat hij je niet tegenvalt.
    Liefs
    Mama

  • 15 Mei 2009 - 17:22

    Roy (maatje):

    oow oow lieve lieve inger...(L)

    ik ga jou zo erg missen ik wou dat ik in je koffer mee kon en je kon stalken haha. liefje je bent mijn aller liefste maatje en ik zal je zeker een keer smsen en mailen en hierop een mailtje sturen. k gun je daar het aller beste en leer er heel veel, volgend jaar kom ik lekker in je huisje of kamer bedoel ik lekker slapen en eten en kijken hoe je daar zit;)

    liefje ik hou van je en je bent me maatje voor altijd.

    pinkie(L)

    hvjou

  • 15 Mei 2009 - 18:03

    Sandra:

    Jeej je gaat bijna =)
    Ik ga je wel missen hoor..
    We gaan er vanavond een supergezellige avond van maken ^^

    Kus!

  • 15 Mei 2009 - 20:40

    Anouk:

    Heei liefste meid,

    Heel veel plezier daar!

    Ik ga je agenda zeker bij houden en heel veel met je mailen..

    Ookal spreken we elkaar nu niet eens zo vaak:O

    Ik wil je echt niet kwijt meis.

    Als je terug ben gaan we snel daten!!(L)

    Kusjee

  • 16 Mei 2009 - 11:10

    Ome Pim:

    wij, tante Henny en Ome Pim wensen jou daar veel werkplezier. We zullen je weblog bijhouden en mee genieten van de dingen die je daar beleven zal. Het zal een herinnering worden die je nooit zult vergeten, want je bent daar alleen in een vreemd land en je zult daar heel veel van leren.
    Succes en lieve groeten.

  • 16 Mei 2009 - 14:01

    Lieven:

    Veel succes daar. Wel even laten weten hoe het daar is he!

    veel plezier,

    Lieven

  • 16 Mei 2009 - 17:11

    Joël:

    Lieverd:)

    Ik ga je wel missen hoor:O Maar je weet dat ik kom dus!!:)

    Ik hou van jou!

    Kusje je ventje

  • 16 Mei 2009 - 23:46

    Marijke:

    Hoi Inger,

    Heel veel plezier in het verre Slovenie. In gedachten reizen we met je mee en we zullen jou via je dagboek volgen.

    Goede reis met z'n drietjes,
    groetjes,
    Sjaak & Marijke

  • 18 Mei 2009 - 08:57

    Jes:

    Heel veel plezier! En alvast eet smakelijk!

  • 18 Mei 2009 - 17:25

    Mandy E:

    hey meis heel veel plezier in slovenie en ik hoop dat je veel leert en tot volgend jaar
    liefs mandy E

  • 19 Mei 2009 - 12:17

    LOTTIE!!!!:

    Hola Guapa,

    heeeeel veel plezier daar in slovenie. doe voorzichtig en wij zien elkaar schnell weer. geniet van die schnitzel he kind!

    xxx Besos LOVEYOU nwly hvj wjnmk bff.

  • 19 Mei 2009 - 19:33

    Ben Derksen:

    Hoi, ik hoop dat je goed bent aangekomen,
    dobre, zeggen ze dan.
    Kan jij me even terugmailen tot hoelang je daarblijft dan kan ik jou vertellen wanneer ik denk te komen.
    Ik hoop dat je een hele fijne en leerzame tijd hebt
    Groetjes Ben.

  • 19 Mei 2009 - 21:02

    Mandy:

    Hej Ingertje!!

    Heel, heel, heel veel plezier, succes en leerzaamheid in het o zo verre Slovenië!!

    We spreken elkaar snel (ook al is het via de mail ;) )en in de zomervakantie wil ik alles persoonlijk van je horen hoor!! Haha (A).

    XXXX

  • 20 Mei 2009 - 17:41

    Hoi Inger, :

    Tegen de tijd dat je dit leest heb je de snitzels al wel op denk ik. Ik hoop dat ze je deden denken aan vroegere tijden.
    Maar ik kom op vrijdag 3 juli ik denk ergens tussen 08-00 uur en 10 uur bij je op bezoek in de dierentuin.
    Heel veel plezier, pas goed op en tot ziens.
    groetjes Ben.

  • 20 Mei 2009 - 17:44

    Ben Derksen, :

    Hoi Inger. Het vorige mailtje was dus van mij Tegen de tijd dat je dit leest heb je de snitzels al wel op denk ik. Ik hoop dat ze je deden denken aan vroegere tijden.
    Maar ik kom op vrijdag 3 juli ik denk ergens tussen 08-00 uur en 10 uur bij je op bezoek in de dierentuin.
    Heel veel plezier, pas goed op en tot ziens.
    groetjes Ben.

  • 23 Mei 2009 - 21:01

    Jonneke:

    He Inger,

    Van de snitzel? Heb ik iets gemist? Wij zijn inmiddels weer thuis, maar ga jij lekker genieten van alles en schrijf maar veel dan kunnen wij lezen en reageren..\

    Groetjes Jonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Stage in Slovenië

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2009

Poehpoeh...

20 Juni 2009

Zoals lottie zou zeggen: Vanuit Slofje!

16 Juni 2009

Sweet 18!!

13 Juni 2009

Bezoek!

08 Juni 2009

sLOVEenië
Inger

Actief sinds 15 Mei 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 20893

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 17 April 2012

Afstuderen in Zuid Afrika

11 Mei 2010 - 07 Juli 2010

Stage Boedapest!!

20 Mei 2009 - 31 Juli 2009

Stage in Slovenië

Landen bezocht: