Sweet 18!! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu Sweet 18!! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

Sweet 18!!

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

16 Juni 2009 | Slovenië, Ljubljana

Heeejj!
Ja dit wordt op dit moment geschreven door een 18-jarig meisje!
In iedergeval was zaterdag dus de planning om met rik naar het strand te gaan. Nog net op het nippertje de trein gehaald nadat we een mega sprint moesten nemen omdat ik dacht dat de trein 3 minuten later ging. Na een super leuke treinrit met een mooi uitzicht (en foto’s!) aangekomen op station Koper. Daar bleek geen bus te rijden naar Portoroz dus toen maar met de taxi gegaan. In die taxi zeiden twee jongens dat het zondag onmogelijk was om naar triest te gaan (waar rik zijn viegtuig vetrok).
Dus wij van Portoroz naar Piran gegaan omdat daar op zondag een boot zou gaan naar triest. Dus wij lekker een hostel opgezocht, spulletjes neergelegd en even de papieren gecontroleerd, waarna ik er dus achterkwam.. dat er helemaal gene boot ging!
Als conclusie op dat moment (half 2) moesten we om 18.50 de boot naar triest pakken. Dus toen hebben we maar gewoon op het strand gelegen tot onze boot ging. Eenmaal op de boot, rik aan de praat met twee Amerikanen, die zelf in een hostel zaten en dachten dat er misschien nog wel een vrije kamer was. Die was er hellaas niet! Op dat moment moest wij dus om 20.00 nog in triest nog een kamer gaan zoeken. Wat eigenlijk verbazend snel ging.
Om half 10 hadden we met de Amerikanen afgesproken om wat te gaan drinken. Dus verder nog een hele leuke en gezellig maar vooral ontspannen avond gehad!
Die dag erna nam rik om 9uur de bus, die ook niet meer bleek te rijden dus toen maar met de taxi naar het station gegaan. Ik moest toen wachten tot 19.20 tot mijn bus kwam naar Ljubljana. Toen maar de bus gepakt naar het strand en nog de hele dag aan het strand gelegen.
Om 19.20 eindelijk de bus naar Ljubljana kunnen nemen, daar ook nog een hele mooie foto kunnen maken, en om 21.00 was ik op het centraal station. Gelijk naar huis gegaan en in bed geploft… ik was zo moe van alles!
Hieronder staan alle fotos,
De eerste paar fots zijn van vrijdag avond, het eten en het uitzicht over Ljubljana en daarna komen de fotos van zaterdag!

Iedereen bedankt voor de berichtjes en Marijke super bedankt voor de fotoruimte!!

xxx

• 16 Juni 2009 - 17:04

Mama:

We hadden jullie verhalen natuurlijk al een beetje onderweg gehoord maar om het zo te lezen. Echt gaaf zo samen!
    liefs
    Mama

• 17 Juni 2009 - 08:55

Oma:

Wat een leuke filmpje heb ik vandaag gezien, mama ad de laptop bij zich. Ik geniet van je verhalen en je kaarten.
    liefs
    Oma

• 19 Juni 2009 - 14:33

Gisela:

Dag 18+ er (want dat ben je nu!)
    Op de valreep van mijn eigen vakantie nog even je site bekeken. Wat een baan!! Hier is geloof ik iedereen die van dieren houdt jaloers op. Geniet!

Ik zie je moeder in ieder geval pas weer over 6 weken en zal dan wel haar verhalen weer horen.

Hartelijke groeten van Gisela