Bezoek! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu Bezoek! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

Bezoek!

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

13 Juni 2009 | Slovenië, Ljubljana

Hallo allemaal!:)
Jaja woensdag avond heb ik rik van het station gehaald!
Daarna met iedereen hier inktvis gegeten (wat ik natuurlijk niet luste maar rik gelukkig wel).
Donderdag heb ik na mn werk de dierentuin aan rik laten zien waarna we lekker gewoon thuis hebben gezeten. Gister (vrijdag) zijn we na mn werk naar het centrum gegaan, heel gezellig en heeerlijk gegeten, ikke shnitzel en rik gemengede grill dingen. Echt suoer!
Als echt toeristen zijn we ook nog
p de berg(je) geweest waarna we een gigantisch uitzicht hadden over ljubljana!
Daarna nog wat gedronken in een lounge-bar en toen terug naar huis gegaan. Waar ik van rik dus niet mn kamer in mocht en moetst wachten tot 12uur. Dus toen ik er eindelijk in mocht hingen er allemaal vlaggetjes en ballonnen. En cadeautjes!! Twee mboeken over dierentuinen!
Een daarvan gaat vandaag mee naar het strand! Want dat is waar we over een uurje naar toegaan.
we zullen daar in een hostel of hotel overnachten zodat rik morgen gelijk via Triest naar huis kan.
Het is hier super mooi weer dus ik hoop dat ik nu eindelijk eens een kleurtje ga krijgen.

Iedereen bedankt voor de berichtjes in andere berichten!

Ohhhh nou vergeet ik bijna het belangrijkste.... in deze dierentuin geven ze als verrijking soms een heel schaap aan de leeuwen ofzo. of een varken. Hierhonder een foto van een tijger met een varken en daarna een geslacht varken (dat gaat nu traditie worden tijdens mijn stage! En ik heb een nieuw filmpje!
dus kijk maar gewoon even :)
We je geluid aan zetten!

Liefs Inger (en rik een beetje)

  • 13 Juni 2009 - 09:11

    Papa:

    Van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag,; nu ben je echt een grote meid!
    Wat een super leuk filmpje met die zeeleeuw/zeehond? Ik ben een echte trotse vader.
    Liefs, papa.

  • 13 Juni 2009 - 10:17

    Marijke:

    Hoi Inger,

    Van Harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag. Wij hadden hier afgelopen week dezelfde slingers en ballonnen (maar dan zonder Jip & Janneke!)hangen. Je ouders en je broer waren hier ook voor jirri's verjaardag en toen hebben we uiteraard ook even aan jou gedacht.
    Nog een fijne tijd toegewenst ook namens Sjaak, Jirri & Jakko
    Een dikke verjaardagsknuffel van Marijke

  • 13 Juni 2009 - 10:29

    Marijke:

    p.s. Ik heb zojuist extra videoruimte als verjaardagskadootje voor je gekocht. Veel plezier ermee.
    Marijke

  • 13 Juni 2009 - 10:47

    Sandra En Jeroen:

    Hoi Inger, van harte met je 18e. Wat een leuk filmpje zeg met die zeeleeuw, je doet het echt heel goed en gelukkig werkt dat beest ook een beetje leuk mee. Fijne dag gewenst en natuurlijk nog veel stage-plezier.

  • 15 Juni 2009 - 16:15

    Anouk:

    Ingerrr!:D

    Wat ben ik blij te zien dat je het naar je zin hebt!

    En wat een leuke foto's!
    Nog 46 daagjes en dan mag je weer terug naar dat koude kikkerlandje:P

    Bereid je maar vast voor:P

    Als je weer in nederland ben kom ik heel snel bij je langs!
    Want heb je te lang niet gezien!

    Kuss(K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ljubljana

Stage in Slovenië

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2009

Poehpoeh...

20 Juni 2009

Zoals lottie zou zeggen: Vanuit Slofje!

16 Juni 2009

Sweet 18!!

13 Juni 2009

Bezoek!

08 Juni 2009

sLOVEenië
Inger

Actief sinds 15 Mei 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 20892

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 17 April 2012

Afstuderen in Zuid Afrika

11 Mei 2010 - 07 Juli 2010

Stage Boedapest!!

20 Mei 2009 - 31 Juli 2009

Stage in Slovenië

Landen bezocht: