Zoals lottie zou zeggen: Vanuit Slofje! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu Zoals lottie zou zeggen: Vanuit Slofje! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

Zoals lottie zou zeggen: Vanuit Slofje!

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

20 Juni 2009 | Slovenië, Ljubljana

Heej...
Rik is weer weg en heb weer lekker mn eigen ritme terug:)
Aan de ene kant ook wel lekker, maar over 6 dagen is die rust weer weg want dan is Joel hier, wat ik helemaal niet erg vind :D
Gister mailtje van Bem gehad (mn docent die zou komen) die komt niet meer :( want de helft van de opleidingen wordt gescharpt. Ach, Life goes on!

Weer een lekker weekje achter de rug! Verschillende dingen gedaan waaronder oefenen met een geweer voor verdovingen!
Echt super tof, maar wel ingewikkeld om die hele injectie te maken. Hier onder een foto van het neppe hert (met echt gewei!) waar we op oefenden, de spullen voor de injectie, en twee stoere fotos van mij (H).

Gister met Neja (andere stagiere) naar een mega winkel centrum geweest, en daarna 'uit' gegaan. Gewoon zoiets als uhm... Bibelot maar dan buiten zeg maar. Was wel gezellig en was om 2 uur thuis. Vandaag de hele dag in mn nest gelegen:D Eindelijk weer eens lekker kunnen lummelen en een beetje bij kunnen slapen. Morgen weer werken en ik hoop stiekem dat de twee amerikanen van mn verjaardag, echt even naar de dierentuin komen. (dat hadden ze beloofd namelijk:p) Maar ik denk het niet:p.

Hieronder trouwens ook nog fotos van de vis die ik heb gegeten met een paar andere mensen van het huis! Ben best trots op mezelf dat ik dit heb gegeten!
Nou dit was het dan wel weer zown beetje.!
xxxx

  • 20 Juni 2009 - 20:05

    Mama:

    Wat een afschuwelijk vis!
    brrrrr.... ik ben trots op je...!!!!!!!!!!!!!
    liefs Mama

  • 21 Juni 2009 - 13:07

    Joel:

    Lieverd:)

    Nog een paar daagjes:P Ik vind jou maar eng met een geweer hoor!! :O

    Weer leuke foto's en verhaal!

    Ik zie je snel;)

    Kusje!

  • 21 Juni 2009 - 18:30

    Mama:

    Papa vond je nijlpaard helemaal super! Hij moest hem gelijk in de vijver leggen...goed van jou om dat van te voren al te regelen.....!

  • 29 Juni 2009 - 07:31

    Lottie:

    Hellooo,

    ja inderdaad vanuit slofje, wat een ontzettend leuk filmpje met die zeehond! echt schattig hij geeft kusjes! is het een beetje mooi weer daar? ik ben heel trots dat je die vis hebt durven eten! nou darling veel plezier en we krabbelen/bellen/smsen OMG IK HEB JE ZOVEEL TE VERTELLEN!!!! als je terug bent ;)

    xxxxx(L)

  • 02 Juli 2009 - 20:52

    Ariëlle En René:

    Hoi Inger, heb je het naar je zin samen met Joel? Ziet de camping er nog hetzelfde uit en kun je wat foto's van die camping sturen of plaatsen? Heel veel plezier samen! Kus Ariëlle en René

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ljubljana

Stage in Slovenië

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2009

Poehpoeh...

20 Juni 2009

Zoals lottie zou zeggen: Vanuit Slofje!

16 Juni 2009

Sweet 18!!

13 Juni 2009

Bezoek!

08 Juni 2009

sLOVEenië
Inger

Actief sinds 15 Mei 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 20890

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 17 April 2012

Afstuderen in Zuid Afrika

11 Mei 2010 - 07 Juli 2010

Stage Boedapest!!

20 Mei 2009 - 31 Juli 2009

Stage in Slovenië

Landen bezocht: