sLOVEenië - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu sLOVEenië - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

sLOVEenië

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

08 Juni 2009 | Slovenië, Ljubljana

Heej allemaal!

Gister heb ik van mijn geweldige tante extra geheugen gehad voor mn fotos :D Waardoor ik dus niet steeds alles eraf hoef te halen als ik nieuwe fotos heb :D

Zaterdag na mn werk ben ik lekker Ljubljana ingegaan en genoten van het lekkere weer. Het was echt heerlijk, heb een gigantische hamburger op en wat wijntjes in de zon. Op hét plein van Ljubljana was een trouwerij met allemaal supper toffe autos! Zie fotos.
Na 3enhalf uur weer richting huis gegaan.
Zondag werdt ik (tegen mijn zin) uitgenodigd voor een lunch bij Alenka (vriendin van Oom Eddie die me hielp met mn kamer te vinden). Onder een lunch verstaan ze hier een 3gangen menu. was ik even lbij dat ik nog niet had gegeten.
Vandaag fotos gemaakt van de verzorgers van Ganga die der aan het borstelen waren/spelen. Sorry voor de slechte kwaliteit want ik heb ze gemaakt met mn telefoon.
Ook staat hier onder een filmpje van de wasbeurt van Ganga! (links aan de pagina staat een kopje met video's)

In ieder geval kom Rik morgen en wordt het weer hier ook steeds beter. Dus ik hoop zaterdag lekker aan het strand te liggen (L)

Ik heb al 4 sloveense woorden geleerd! hahah het gaat heel goed met mijn worden schat :p
dobrodan: goededag
bobrodic: eetsmakelijk
Dobro jutra : goeiemorgen
Preden : goed gedaan! (zeg je tegen de zeeleeuwen, daarom weet ik het!)
Goed he!:p

Nou ik plaats snel weer een berichtje!!
Ciao!

  • 08 Juni 2009 - 19:35

    Mama:

    Wouwie....leuk zo'n tante, nu zelfs met video! Nu begrijp ik ook de ketting van Ganga.
    liefs
    Mama

  • 09 Juni 2009 - 13:13

    Joel:

    Heej lieverd:)

    Gisteren ook geprobeerd wat achter te laten maar op 1 of andere manier ging het niet:o

    Leuke foto's! Beter dat je nu meer ruimte hebt!:)

    Je broer komt ook al bijna en 2 weekjes later ben ik er ook al weer!!

    Gaan we saampjes de dierentuin bekijken en rondje Ljubljana doen!!:)

    Hou van jou! <3

  • 11 Juni 2009 - 17:41

    Lottie:

    Schatje, hier een berichtje van mij.. Ik zit elke dag hier op je site om te checken voor updates.. ik denk dat jij mij iets te vertellen hebt. gewoon een het sfeertje van deze post denk ik dat je weer veel dingen hebt meegemaakt en dus veel gespreksstof hebt ;) dus ik ga jou even bellen een deze dagen om even lekker HOLLANDS bij te kletsen. Nou kind heel veel plezier verder daar en als je terug bent gaan we een lekker bredaas wijntje drinken!

    xx LOVEYAH

  • 12 Juni 2009 - 10:59

    Jes:

    Lieve Inger, alvast een hele fijne verjaardag toegewenst en nog een hele fijne tijd verder.
    Liefs,
    Jes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ljubljana

Stage in Slovenië

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2009

Poehpoeh...

20 Juni 2009

Zoals lottie zou zeggen: Vanuit Slofje!

16 Juni 2009

Sweet 18!!

13 Juni 2009

Bezoek!

08 Juni 2009

sLOVEenië
Inger

Actief sinds 15 Mei 2009
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 20889

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 17 April 2012

Afstuderen in Zuid Afrika

11 Mei 2010 - 07 Juli 2010

Stage Boedapest!!

20 Mei 2009 - 31 Juli 2009

Stage in Slovenië

Landen bezocht: