Poehpoeh... - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu Poehpoeh... - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

Poehpoeh...

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

03 Juli 2009 | Slovenië, Ljubljana

Weer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb, en nu zelfs mensen (Marijke) bij mn moeder gaan klagen: bij deze, een nieuw verhaal :D

Vrijdag Joël opgehaald van het vliegveld gehaald, wel raar om hem weer te zien na zown lange tijd hoor! Maar na een paar minuutjes was het al of het niet anders was geweest. Echt een super fijne week gehad waarin we best veel hebben gedaan. We zijn het cenrtum in geweest natuulijk, en woensdag zijn we met twee jongens van de dierentuin naar Bled, Bohinj en een hele mooie waterval geweest. Ook een dagje strand hebben we gedaan, maar toen we op het strand aan kwamen, regende het, en zijn we na een uur weer terug gegaan. gelukkig was de reis wel leuk :)
Gezond eten is er deze week niet echt van gekomen. De hamburgers zijn in overvloed naar binnen gegaan.
Ohh.. twee weken geleden is er trouwens een zebra geboren.. helaas wou ze niet opstaan, en na veel hulp van de dierenarts is ze toch dood gegaan. Nu maar hopen dat de andere zebra nog werpt voordat ik weg ben.
Trouwens.. ik heb eindelijk een foto van mij en de zeeleeuw (ik had al wel een filmpje, maar geen foto).
Met joel ben ik ook naar het bergje in ljubljana gegaan waar je een uitzicht heb over de stad.
Gister lekker naar het zwembad geweest. Eindelijk gezwommen, want het weer zit hier dus echt niet mee.
Geniet daar maar in dat stomme kikkerlandje van de zon. Want hier was alleen maar regen. gelukkig vandaag wel droog en warm :)
Joël vond de dierentuin heel erg leuk :D

Ik heb een paar fotos erop gezet, want in totaal hadden we 250 fotos :D

Op dit moment wel redelijk in de war/verdrietig omdat joël weer weg is.. Zo zie je elkaar 5 weken niet, en wen je eraan. Dan zit je 7 dagen echt 24uur op elkaars lip. en dan is die weer weg.
maar vanaf nu gaat het heel snel. Nog 1 week stage, paar daagjes met papa en mama (EN ROVERTJE!!) en dan naar hongarije.

Ik heb dit ook gezien als een test voor joël en mij, en dit bewijst, dat wij dit kunnen, en overwinnen.


Hieronder de fototjes..:D

Enne... Berichtjes zijn altijd welkom (A)

*geen hint hoor:p*








  • 03 Juli 2009 - 15:44

    Papa En Mama:

    Hoi lieverd.... eindelijk dan weer een verslag...hebben we thuis ook wel verdiend na al die dagen...gelukkig heeft het commentaar van Marijke geholpen...Dank Marijke! Wij gaan zo eten met RIk (ivm slagen) en we gaan nu 6 biertjes (met eigengemaakte etiket) van Heineken aan hem geven....tot mails. liefs

  • 04 Juli 2009 - 10:29

    Marijke:

    He,he,................
    eindelijk weer een teken van leven van Inger!
    ik wist uiteraard dat je vriendje nu bij je was (en dan heb je natuurlijk geen tijd om een verslag te schrijven!), maar volgens mij begint dit avontuur ook z'n einde te naderen. Nog even en dan ben je weer terug in dit "koude" kikkerlandje.
    Geniet nog van die laatste week in de dierentuin en voor daarna ook een fijne reis toegewenst.
    groetjes,
    Marijke

  • 05 Juli 2009 - 18:53

    Joël :

    Heej lieverd:)

    Vond het fantastisch met jou in Slovenië!! 7 daagjes leek eerst lang, maar de tijd vloog voorbij! <3

    Heb een geweldige tijd gehad, maar ik weet zeker dat wij dat nog veel vaker gaan hebben!

    Ik hou van jou lieverd!
    Ik wacht op je :)

    Kusje, je ventje

  • 09 Juli 2009 - 11:18

    Mama:

    Hoi lieverd
    Nog twee nachtjes slapen dan zie je je grote vriend Rover weer! Hij zal super enthousiast zijn, denk ik.
    EN jij ook.......tot zaterdagmiddag

    liefs
    Mama

  • 09 Juli 2009 - 15:35

    Jeroen En Sandra:

    Hoi Inger,
    Zo wat is dat snel gegaan joh, die stage. We hebben genoten van je fotoos en verslagen, echt heel leuk. Is er nog nieuws over een eventuele nieuwe zebra-baby ? Als ik het goed heb is morgen je laatste stagedag ? En dan komen je ouders een paar dagen, gezellig. hoor. Kun je volgend jaar weer zo'n leuke stage regelen, dan komen Jeroen en ik ook naar je toe . . . . groetjes en veel liefs S. en J. en een kopje van Darius die helemaal gek is van het zeeleeuwenfilmpje.

  • 09 Juli 2009 - 15:58

    Inger:

    hee sandra en jeroen..
    Ja ik heb nieuws over de kleine zebra, maar geen goed nieuws. Ze is dood geboren, dus ze ligt nu bij een of ander instituut om de kijken waar het door kwam. Maar waarschijnlijk omdat de genen van de ouders te dicht bij elkaar liggen (geen inteelt, maar gewoon heeeeeele verre familie).
    Ja inderdaad, morgen mn laatste dag!
    het gaat zo snel allemaal!
    Dan zaterdag papa en mama ( EN ROVERTJE!) en dan dinsdagnaht naar Boedapest met een vriendinnetje:). Kan niet wachten!

  • 19 Augustus 2009 - 19:23

    Mirella:

    Ha Inger,

    Je moeder raadde me aan even op je site te kijken. Wat een ervaring joh, hartstikke leuk!
    Zo te zien aan je foto's heb je het reuze naar de zin gehad. Alleen uh, dat geweer...dat ziet er een beetje FARC-achtig uit(haha).
    Veel plezier straks op kamers en succes met je opleiding.

    Groetjes! Mirella, Ab & kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ljubljana

Stage in Slovenië

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2009

Poehpoeh...

20 Juni 2009

Zoals lottie zou zeggen: Vanuit Slofje!

16 Juni 2009

Sweet 18!!

13 Juni 2009

Bezoek!

08 Juni 2009

sLOVEenië
Inger

Actief sinds 15 Mei 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 20891

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 17 April 2012

Afstuderen in Zuid Afrika

11 Mei 2010 - 07 Juli 2010

Stage Boedapest!!

20 Mei 2009 - 31 Juli 2009

Stage in Slovenië

Landen bezocht: