Begin 2e week! - Reisverslag uit Velp, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu Begin 2e week! - Reisverslag uit Velp, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

Begin 2e week!

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

24 Mei 2010 | Nederland, Velp

Hoi allemaal!
De eerste week zit er op en de tweede week is vandaag begonnen, terwijl jullie allemaal lekker nog in jullie bedjes lagen zaten Estelle en ik al om kwart voor zeven in de metro! Om vervolgens om half 8 weer hard aan het werk te gaan. Vorige week hadden we onze up en downs, ik zat me twee dagen dood te vervelen bij de gorilla's (waarna ik de rest van de week gezellig bij estelle bij de olifanten ben gegaan:P), en Estelle lag dood ziek op bed (en hoewel ze donderdag weer beter was) was vrijdag haar echt baal dag.
Gelukkig zijn die dagen weer over en zijn er ook nog gewoon leuke dingen gebeurd. Zo mochten we de olifanten voeren, in verhouding niets bij Slovenië maar nogsteeds super om te mogen doen! Direct daarna door naar de (hier komt ie pap!) de nijlpaarden! Twee gigantische monden die open gingen waar de appels al bijna zonder te kauwen in verdwenen. (zie fotos).
Het onderzoek naar de gorillas is toch wat pittiger dan we hadden verwacht maar wel gigantisch leerzaam. Het is lastig om alles goed te noteren zonder een mening daarin de zetten; gorilla speelt met tak; is geen observatie ; gorilla beweegt met tak over de grond; dat dan weer wel.. Lastig allemaal!
Verder heeft Joël zijn ticket geboekt en komt hij 11 juni tot 16 dus op mn verjaardag! En jochem (vriend van estlle) komt 11 tot 17, dus gezellig met zijn vieren!
Verder hebben estelle en ik al behoorlijk wat dingetjes in Budapest gezien en de goulash is ook al gegeten:D. Zaterdag zijn we grote boodschappen wezen doen bij de Real en daarna naar het eiland dat midden in de Donau ligt tussen Buda en Pest, grappig is dat er over rond het hele eiland een hardloopbaantje ligt, dus je kunt daar een rond van +5km doen op een echte hardloopondergrond zeg maar.
Gister hebben we de Gellertheuvel beklommen, in die berg zit een kerk, dus een kerk in een grot, erg leuk om eens te zien!
Daarna pizza op het terras en nog een grote kerk in geweest in pest waar je op kon en een mooi uitzicht had over heel Budapest en verder.
De zon schijnt heerlijk en de 25C is gehaald! Heeeeerlijk, nu maar duimen dat het zo blijft, (alhoewel het nu gigantisch aan het onweren is:P)

Nou lieve mensen, dit was het weer! bedankt voor alle lieve berichtjes!

Dikke kus!

• 24 Mei 2010 - 20:05

Mama:

Waar blijven de beloofde foto's????? Verder een leuk verhaal.

Mama

• 24 Mei 2010 - 20:08

Inger Van Leeuwen:

Beetje geduld zeg!! Jeetje ik moet ze eerst uitzoeken en dan gaan uploaden, dus ga nu oploaden! haha

• 24 Mei 2010 - 20:12

Papa:

Gaaf verslag. Groeten aan de nijlpaarden. Je tegoed voor foto en videoruimte hebben we net met een jaar verlengd. liefs, papa.

• 24 Mei 2010 - 20:35

Inger Van Leeuwen:

AHHH!! Super lief, nou ik zal extra fotos gaan maken dan maar! Dankjewel!
    Ze staan er in iedergeval nu op!,
    Kus

• 25 Mei 2010 - 17:12

Mandy D:

Leuk leuk leuk :D
    Gaaf zo die nijlpaarden! Ben je niet bang dat heel je hand er in verdwijnt? xD

X

• 25 Mei 2010 - 18:11

Marijke:

Hoi Inger,
    Ik geniet weer volop van je verslag en de foto's.
    Hoewel ik mij Boedapest nog herinner met heel veel regen (heel lang geleden) hoop ik voor jullie dat de zon nu blijft schijnen.

Veel plezier met je aapjes,
    groetjes,
    Sjaak & Marijke

• 29 Mei 2010 - 11:33

Silvia:

Heey inger,

haha regen en zon tja dat hebben ze hier in engeland ook erg veel. Terwijl ik dit typ stort het met bakken uit de hemel maar we mogen niet klagen we hebben een paar dagen met 25 graden gehad. Zweedse balletjes die zijn altij wel goed. Mooie fotos hoor! Wat voor soort olifanten hebben ze afrikaanse of aziatische hier in Twycross Zoo hebben ze aziatische en die hebben we ook een keer een power shower mogen geven lekker met de hogedrukreiniger.

Veel plezier nog en ik zal regelmatig deze site bezoeken wist nie dat je een blog bij hield.

Groetjes aan Estelle

Silvia

• 03 Juni 2010 - 17:15

Mama:

Wanneer komt er weer een leuk,spannend verhaal???
    Mama

• 06 Juni 2010 - 12:06

Uana:

Heyy lieve meiden,

leuk om verhaal te lezen. Ik probeer iedereen een beetje bij te houden en ben altijd weer benieuwd naar nieuwe verhalen! Lief van die nijlpaarden, die foto's zijn erg vet zeg! Haha. Hopelijk blijft het weer zo ja.. dat zou wel relaxed zijn! Hoe lang blijven jullie eigenlijk? Kom maar snel met een nieuw verhaal, zoals je mama'tje al zegt! ;-)
    Liefs,
    Uana. GROETJES!