Bezoek en verjaardag! - Reisverslag uit Velp, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu Bezoek en verjaardag! - Reisverslag uit Velp, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

Bezoek en verjaardag!

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

16 Juni 2010 | Nederland, Velp

Daar ben ik weer!

Als eerste bedankt voor de leuke en lieve kaartjes die ik hier heb gehad van iedereen voor mn verjaardag afgelopen zondag!
Jaja.. er is weer een hoop gebeurd, om te beginnen zaten we bij een nieuwe afdeling, de vissen en insecten!
Echt heel erg veel geleerd over spinnen, wandelende takken en dat soort beestjes. Verder was er bij het aquarium niet echt heel veel te doen tot we (na wat gezeur:P) eindelijk iets mochten gaan doen! Kwam de dus met een wetsuit aan,.. dus ik mezelf in dat pak gehesen. Moest ik een aquarium in aan het zuurstof (drama) om schoon te maken! Dus dat was weer een grappig avontuur, wel wennen hoor als je voor het eerst in je leven aan het zuurstof zit onderwater, en dan nog moet uitkijken voor de stenen, je niet met je gewichten die om je middel hangen tegen het raam mag komen en je een lamp boven je hoofd hebt hangen waar je echt niet tegen aan mag stoten omdat ie kan ontploffen en dan ben je dood….
Verder is natuurlijk joel langs geweest! Vrijdag zijn Estelle en ik onze lovers opgehaald van het vliegveld (Jochem, de vriend van Estelle, en joel kwamen tegelijk). ’S Avonds gelijk naar de Donau wezen kijken die ineens wonderbaarlijk laag stond! Dus dat probleem ook weer opgelost!
De dag erna lekker wezen wandelen door de stad, behoorlijk warm (lees; extreem warm) dus maar eventjes met de voetjes in de Donau om af te koelen. Hierna nog wat mooie plekjes van de stad gezien en daarna lekker naar het eiland om uit te rusten en te zonnen. ’S Middags nog gewinkeld en een nieuwe portemonnee gehad van Joël:D.
De dag erna naar een meer gegaan dat net boven het balatonmeer ligt. Lekker gezwommen en heerlijk bruin geworden! ’s Ochtens allemaal cadeautjes gehad :D!! Van papa en mama een tshirt met rover erop!! Heerlijk om mee te slapen, van joel zn mama een shirtje, van joel zn papa geld om uit eten mee te gaan, van Estelle en Jochem een kaartspel, Unicum (vieze sterke drank:P) en een heel erg leuk magneetje met een leeuwtje erop. En dan lag er van emi nog een leuk brief met een chocolade reep:D Jammieee.. Er zit nog een foto tussen van Estelle en Jochem die actief bezig waren in het water!
’s Avonds echt heerlijk uit eten geweest!
Maandag een beetje regen ’s ochtends dus een beetje rond gaan lopen en toen de Gellert heuvel op gegaan. Zware tocht omdat het echt heel erg benauwd was maar absoluut de moeite waard door het mooie uitzicht. Na de gellert heuvel nog een hamburger gegeten (koste wat moeite om het te vinden maar het was gelukt) en daarna door naar de dierentuin!. Daar een poosje rondgelopen en in sneltreinvaart alles laten zien. Daarna met mijn allerlaatste energie door naar het Heldenplein! En heeeel erg mooi plein waar we hele mooie fotos hebben gemaakt.
’S Avonds aan boottocht gedaan over de Donau (had estelle nog gratis kaartjes voor). Mooi om te zien hoe de zon onder gaat en de stad wordt verlicht.
Dinsdag saampjes naar het Thermaalbad gegaan! Erg mooi (best prijzig ook) en allemaal verschillende soorten water, van 40 tot 18 graden!
Vanmorgen joel op de metro naar het vliegveld gezet dus vannacht weer in mn uppie slapen :( Gelukkig wel weer hard aan het werk! Na deze weer nog maar twee volle weken en dan is het al weer klaar! PFOEEE het gaat allemaal zo snel!
Bedankt weer voor alle lieve berichtjes! Kusjesss

• 16 Juni 2010 - 15:36

Mama:

Hoi lieverd, wat een heerlijk verhaal weer! Super leuk dat iedereen weer een kaart heeft gestuurd. (waarvoor ook mijn dank!) Dus toch een beetje jarig geweest. Geniet nog maar van de laatste weken en ik zal je zeker a.s. zondag missen! Maar we maken het goed. Ik zet de foto's op facebook. Kan je ze toch nog zien.
    Dikke kus Mama

• 16 Juni 2010 - 16:25

Joel:

Nog 22 daagjes dan slaap ik weer tegen je aan;)

Dankjewel voor de fantastische 5 daagjes!

Ik vond het geweldig en ik vind jou nog steeds heel leuk:)

Ik hou van jou lieverd,
    dankjewel!

• 17 Juni 2010 - 07:09

Mandy D:

Ooooh, ik was helemaal vergeten dat je jarig was :$
    Nog gefeliciteerd !!!!!!! I am ashamed :P

Heerlijk om zo al die foto's te zien, ik krijg ook weer zin in de zon. In Nederland denken we de hele tijd dat de zomer doorbreekt, maar dat word het uiteindelijk toch maar weer 14 graden aan t einde van de week...

Tot het volgende verslag dan maar weer :P

X

• 26 Juni 2010 - 08:15

Mama:

Krijgen we nog een keer een verslag??????
    Nog 7 nachtjes slapen.....