De dierentuin - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu De dierentuin - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

De dierentuin

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

27 Mei 2009 | Slovenië, Ljubljana

Jaaa..... mijn eerste paar daagjes zitten er al weer op en papa en mama zijn ook al weer vertrokken. Nu kan het pas echt beginnen:D
Maandag eerst naar een Miha (zeg: micha).... Raare vent, de grote baas (nouja.. dat is tie niet maar dat denkt ie).
Toen de hele groep ontmoet.
TERING... wat een namen. kunnen ze niet gewoon martin en peter heten ofzo?
In iedergeval mijn ddag zou ik door brengen met blablabla (ook naam vergetenXD).
En jawel, mijn dag begon bij de giraffen. Stap ik die ruimte in, komt er een gigantische kop van 5 meter hoog naar me toe gebogen.. WAUWWW. Echt geweldig.
En daarna.. (het werdt nog beter) naar Ganga, de olifant, 45min bij de training geweest en der tong beetgehouden:D
Verder lekkere dag net als gister en vandaag. Gister & vandaag gewerkt met paul... de nederlander.
Dat is er dus zo een die vmbo-ers dom vind. Heeft biologie gestudeerd en is docent geweest bij het van Hall larenstein college in leeuwarden (HBO).
Noemt die vent een of andere eencellige darmparasiet op,.. die ik natuurlijk niet ken (logisch lijkt me),.... zegt ie: jij moet nog heeeel veeerl leren.
LUL
Vandaag trouwens nog een tijger op moeten meten met heel veel moeite (voor de transportbox). het is geluktXD. (oohja.. ik heb haar gelijk even geaaid JEEEJJJ)

Verder hele leuke mensen dus het gaat wel goed komen. Zo maar eens even mijn kookkunsten showen (ahum... spagettie met saus uit pot).

Oohh en hier nog wat fotos die papa heeft gemaakt toen we hier met z'n 3en naar de dierentuin zijn geweest,

Dat was het dan wel weer!!

See you!!

  • 27 Mei 2009 - 16:45

    Joël :

    Lieverd:)

    Leuke foto's en weer heel mooi geschreven!! :) Ben echt heel nieuwsgierig hoe het daar nou is!! Als ik kom dan laat je me alles zien he, lieverd?! Alleen die L*L hoef ik niet te zien hoor.. (A) Ik mis je gekkie!

    Hou van jou,

    Kusje!!

  • 29 Mei 2009 - 06:31

    Arnoud:

    hii ingertje mede (piep k niet weten of andere het weten dus ik het maar piepen) persoontje:D

    echt super om te horen dat je het daar naar je zin hebt:) ik kom zeker nog een keer langs in de zomer vakantie bij je en dan moet je me alles vertellen:D ik loop nu stage zelf op eenmiddebare school en het is super:D ik ben daar medewerker netwerk beheer en ik hou nu al van het werk:D:D:D

    nahja ik spreek je gouw weer :) en als je je verveeld of je mist de mensen om je heen kan je mij natuurlijk ALTIJD smsen:) heb maandag weer btg dus dan sms ik ook weer terug:)

    ik ga nu richting mijn stage:)

    groetjes uit het nederlandse:) en ik weet zeker ze missen je thuis allemaal:) en ik mis je zowiezo:O een vriendin waar je goed mee kan praten zo verweg is niet leuk:(

    bye bye<3*hug*

  • 29 Mei 2009 - 06:39

    Mama:

    Hoi lieverd
    Wanneer zet je je kamelen foto's erop....?
    Die wilt iedereen ook zien!
    liefs
    Mama

  • 29 Mei 2009 - 14:07

    The Women Her-self:

    Ja mama...
    ik kan maar 10 fotos op deze stomme site zetten:p
    dus moet alles weer weghalen als ik nieuwe fotos heb,...
    Maar ze staan er op hoor. xxx

  • 29 Mei 2009 - 14:29

    Mama:

    Tja.....dat valt onder het kopje: keuzes maken...!!!
    hi hi
    We gaan straks naar Baarle
    liefs
    Mama

  • 29 Mei 2009 - 20:37

    Rowan:

    hee Nichtje!

    Leuke site zo! staat bij mn favo's en zal zeker zo nu en dan eens kijken! veel plezier daar en je zal vast wel beter weer hebben als wij hier... of warm en benouwd of je spoelt weg...

    Greets,


  • 01 Juni 2009 - 17:28

    Sandra:

    Ingerrr!
    Ik ben echt blij dat je het naar je zin hebt daarzo =)!
    En je laat je toch niet tegenhouden door zo'n sukkel die nou net wat meer weet dan jij ;)..
    We gaan van de week sowieso een keertje bellen :)
    Ik bel je met me vaders telefoon een keertje 's avonds ofzo zodat je alles kan vertellen over wat je tot nu toe hebt meegemaakt en natuurlijk kan je dat lkkr ook doen als we aan het wandelen zijn naar onze camping :)
    Ik heb echt zoveel zin in onze vakantie!

    Kus <3

  • 02 Juni 2009 - 06:02

    Arnoud:

    ingertje!!!!!!!!!:D wanneer komen de volgende berichten nou weer hoe het daaris:D

    groetjes
    arnoudje;d

  • 02 Juni 2009 - 16:38

    Anouk:

    Heei inger,

    Zo te horen heb je het goed naar je zin!

    gelukkig maar!

    Ik zie dat je al leuke dingen gedaan hebt.

    Maar vmbo'ers zijn niet dom hoor:P

    Kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ljubljana

Stage in Slovenië

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2009

Poehpoeh...

20 Juni 2009

Zoals lottie zou zeggen: Vanuit Slofje!

16 Juni 2009

Sweet 18!!

13 Juni 2009

Bezoek!

08 Juni 2009

sLOVEenië
Inger

Actief sinds 15 Mei 2009
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 20889

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 17 April 2012

Afstuderen in Zuid Afrika

11 Mei 2010 - 07 Juli 2010

Stage Boedapest!!

20 Mei 2009 - 31 Juli 2009

Stage in Slovenië

Landen bezocht: