De dierentuin 2e verslag - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu De dierentuin 2e verslag - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

De dierentuin 2e verslag

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

02 Juni 2009 | Slovenië, Ljubljana

Hallootjes!

Gister weer met Mateja (verzorgster vogels en zeeleeuwen) meegweest.
Eerst begonnen met het trainin van callo (of zo iets?) de grote 'engere' zeeleeuw.
Normaal doet hij niets voor vreemden maar hij gaf me de hele tijd kusjes ongevraagd (aangerand dus XD) En toen die er vandoor ging met een speeltje kwam die hem naar mij terug brengen.
Hij vind me lief denk ik!
En ook zijflipper geven en zwaaien ging super! Betasten vind ie echt heel erg eng maar Mateja stond hier al van te kijken. Daarna mocht ik Jip (of Yip) trainen, in mn eentje, terwijl Mateja in de keuken was!
WAAAUUWWW!!! Zo stoer. Ik zal vragen als ik het weer mag doen, of ik foto's/filmpje mag maken.
Vandaag een beetje rommelige dag en van alles gedaan.

Ook ben ik ondertussen verhuisd naar m'n nieuwe kleine kamer. Even wennen en een uur nodig gehad om alles in te richten maar het is gelukt:D

Mijn lieftallige vriendje heeft zijn ticket geboekt en komt de 26e voor een week mijn stulpje hier bekijken!! JEEEJJJ

Hier ook een foto van mijn schitterende collage die ik heb gemaakt!

Ook mn docent heeft zn afspraak nu oficieel staan, dus 3 juli (de dag dat joel weggaat) komt meneer derksen!!!


Het gaat hier dus nogsteeds super goed, en vrees dat deze twee maandjes veel te snel over gaan.

Liefs,

  • 02 Juni 2009 - 18:26

    Joel:

    <3

  • 02 Juni 2009 - 22:13

    Mam:

    wat een gezellige kamer! Eigenlijk leuker dan de grotere.... zelfs een kleedje (van Ikea!) op de grond...en super van Joel!
    liefs
    Mama

  • 03 Juni 2009 - 08:41

    Sandra:

    Leuk joh dat allemaal mensen langs komen om te zien hoe je daar woont :)
    En je kleine kamer is een stuk knusser/leuker :)

    kus <3!

  • 03 Juni 2009 - 10:42

    Jes:

    Hoi Inger,
    gisteren van Ma en Pa de eerste verhalen gehoord en foto's bekeken. En nu je verslag gelezen van de eerste dagen. Een super tijd toegewenst. Zal best lukken denk ik zo. Liefs,

  • 03 Juni 2009 - 20:12

    Ariëlle En René:

    Wij krijgen al helemaal reiskriebels als we jouw verhalen lezen!!! Veel plezier maken! Kus Ariëlle en René

  • 04 Juni 2009 - 15:33

    Jonneke:

    Hoi Inger, Mens wat gaaf om zo dicht bij die mooie beesten te mogen zijn. Ja en die namen? Geef ze gewoon een Hollandse naam in gedachten die een beetje lijkt op die van hun.
    Geniet er maar van deze tijd. Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen en probeer regelmatig te kijken.

    groetjes Jonneke

  • 04 Juni 2009 - 18:19

    Ome Pim:

    leuk al jouw berichten te lezen en wat doe jij allemaal spannende dingen.Ik wil ook komen!!
    Je geniet met volle teugen en dat is een geweldige ervaring. Geef alle dieren een dikke zpoen van mij of ze willen of niet! Veel plezier in je stagetijd
    lieve gr.Ome Pim

  • 06 Juni 2009 - 12:33

    Ben Derksen.:

    Hoi, Inger, ik heb al veel zin om te komen.
    Misschien blijf ik een dag langer bij je in de buurt, er schijnen daar hele leuke dingen te zien te zijn. Fijn dat je het erg naar je zin hebt. Mijn pc was stuk, maar nu kan ik er weer tegenaan. groetjes en tot snel. Drink niet teveel Fernet. groetjes Ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ljubljana

Stage in Slovenië

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2009

Poehpoeh...

20 Juni 2009

Zoals lottie zou zeggen: Vanuit Slofje!

16 Juni 2009

Sweet 18!!

13 Juni 2009

Bezoek!

08 Juni 2009

sLOVEenië
Inger

Actief sinds 15 Mei 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 20893

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 17 April 2012

Afstuderen in Zuid Afrika

11 Mei 2010 - 07 Juli 2010

Stage Boedapest!!

20 Mei 2009 - 31 Juli 2009

Stage in Slovenië

Landen bezocht: