WAAUUUWWW - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu WAAUUUWWW - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

WAAUUUWWW

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

06 Juni 2009 | Slovenië, Ljubljana

Vandaag he...mocht ik de giraf met de hand voeren!! (zie fotos)
En... het kan zo als gewoonlijk nog veel beter, ik heb op Ganga gezeten/gereden!
Echt super super super tof!
En woensdag kom Rik ook hierheen hdus ik ben met mn verjaardag toch niet helemaal alleen :D

Zie hier onder de fotos:D

Ohhhjaa.. mijn adres hier is:

Inger van leeuwen
Rozna dolina c. IV 32-34
1000 Ljubljana
Slovenie

En dit is natuurlijk geen stille hint om wat kaartjes op mn verjaardag te krijgen (A)
hihih

• 06 Juni 2009 - 18:19

Joel:

Die foto's zijn super:) Wel beter dat je met je verjaardag niet alleen bent:)

2 weekjes daarna ben ik er ook:) IK WIL ALLES ZIEN!!:P
    En je heel stevig vasthouden!!

Kusje, je ventje <3

• 06 Juni 2009 - 19:41

Mama:

Hoi lieverd,
    wat super......weet je nog...heel lang geleden in het circus? Zat je ook al op een olifant (tegen betaling!!) Het zat er toen al in....
    liefs
    Mama

• 07 Juni 2009 - 12:13

Mandy:

heey!!!
    echt super dit al die fotos echt geweldig kan er verder winig over zegge alleen dat het een top stage is voor je ;)
    liefs mandy

• 07 Juni 2009 - 14:43

Ingerrr:

zouden de 2 mandy's zo lief willen zijn hun achternaam letter erbij willen zetten (A).
    dan weet ik wie mij een berichtje heeft gestuurd?
    :p

• 07 Juni 2009 - 15:58

Mandy D:

hey!!

super gaaf joh!
    nog steeds naar je zin dus? haha.

XX
    Mandy

• 07 Juni 2009 - 17:51

Annelies :

Hoi Inger,
    ben via hyves op deze site gekomen en heb even je berichtjes gelezen. Fijn dat het zo goed met je gaat daar. Dat doen de meeste mensen niet dagelijks; een tijger opmeten of op een olifant rijden. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel plezier.

Annelies (moeder van Lotte).

• 08 Juni 2009 - 10:31

Sandra En Jeroen:

Hoi Inger, superleuk hoor, jouw avonturen met de dieren, ik ben er bijna jaloers op. Ga proberen om je wat extra ruimte voor foto's kado te doen, ook eigenbelang natuurlijk. Alvast een gezellige verjaardag met Rik en tot later.
    Dikke kus S. + J.

• 08 Juni 2009 - 10:58

Sandra En Jeroen:

nou, je 200 foto's staan erop als het goed is, dus je kunt even tekeer gaan, heb je meer ruimte nodig, sein ons in - S.+J. en een pootje/kopje van Darius