Nieuwe stage!!! - Reisverslag uit Velp, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu Nieuwe stage!!! - Reisverslag uit Velp, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

Nieuwe stage!!!

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

02 Maart 2010 | Nederland, Velp

Hallo iedereen!!
Jaja, de volgende stage komt al weer behoorlijk dichtbij!
Over twee maanden vertrek ik met het vliegtuig samen met Estelle (foto links bovenin) naar Boedapest. Mijn vakantie in Hongarije (na de stage in Slovenië) beviel zo goed dat ik er maar gelijk ook stage ga lopen.

We zijn nu druk bezig met alle voorbereidingen, vliegtickets, huisvesting daar, entingen, longscan, verzekering... het is gekkenwerk allemaal.
De vliegtickets zijn geboekt dus het staat vast dat we op 11 mei aankomen in Hongarije!

We hebben er allebei super veel zin in, en nu maar hopen dat het weer net zo geslaagd wordt als vorige jaar!

Over 5 weken gaan we twee weken naar Spanje, dan een weekje school, dan weer een week naar Denemarken omdat papa en mama 25jaar getrouwd zijn, en 3 dagen daarna het vliegtuig in.... Ik zie nog eens wat van Europa dit jaar!

Bij deze weten jullie alvast van mijn volgende reisplannen en ik ga weer proberen om zo nu en dan een verhaaltje hier achter te laten!

Liefs Inger

  • 02 Maart 2010 - 18:17

    Mama:

    Hiep Hoi, er is weer een verslag.
    We zijn benieuwd naar al je verhalen en foto's. Voorlopig nog maar even eerste alle voorbereidingen doorlopen! Komt vast goed. liefs Papa en Mama

  • 02 Maart 2010 - 19:54

    Joel:

    Word een hele drukke periode over 5 weekjes! Maar wel lekker nog naar Denemarken:)

    Daarna je weer een tijdje missen, maar wel mijn stinkende best doen om even te komen kijken in Hongarije!

    Ik hou van jou,

    Joel:)

  • 02 Maart 2010 - 20:32

    Papa:

    wat gezellig dat je weer "in de lucht" bent. Rustig aftellen en laat je niet gek maken met de voorbereiding.
    Liefs, papa.

  • 30 Maart 2010 - 09:09

    Laura:

    Super gaaf dat je dit allemaal gaat doen!!1alleen beetje jammer dat je ik je dan half jaar moet missen:(... aan wie moet ik nu alle roddels vertellen;)?

  • 30 Maart 2010 - 11:25

    Sandraa:

    Je gaat inderdaad wel heel veel doen dit jaar zeg :O
    En ik doe helemaal niets..
    Mja, wel leuk dat je weer terug gaat naar Boedapest en heel veel plezier overal =D

    Heel veel liefs <3
    Sandraa

  • 10 Mei 2010 - 17:10

    Mama:

    Nog een nachtje slapen en dan naar het vliegtuig toe en uiteraard naar Hongarije.
    We zullen je missen en zijn benieuwd naar alle verhalen en foto's op deze site.
    liefs Papa en Mama

  • 11 Mei 2010 - 22:36

    Roy:

    lieve schat,

    Ik wens je heel erg veel succes daar en ik hoop dat je er veel ervaring in opdoet want ik weet dat je dit echt heel erg leuk vind :) na deze stage gaan we weer eens lekker bij kletsen, vergeet mij niet te smsen he want ik wil je wel een keertje horen. doe je voorzichtig en je weet het he Maatjes voor altijd ;)

    Hou van jou schattie (L)

    Xxx Roy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inger

Actief sinds 15 Mei 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 20895

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 17 April 2012

Afstuderen in Zuid Afrika

11 Mei 2010 - 07 Juli 2010

Stage Boedapest!!

20 Mei 2009 - 31 Juli 2009

Stage in Slovenië

Landen bezocht: