Aangekomen :D - Reisverslag uit Velp, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu Aangekomen :D - Reisverslag uit Velp, Nederland van Inger Leeuwen - WaarBenJij.nu

Aangekomen :D

Door: Ingerrr

Blijf op de hoogte en volg Inger

12 Mei 2010 | Nederland, Velp

Halloo...
Nou daar ben ik dan eindelijk weer! Eerst twee weken in Spanje gezeten in april met de hele klas, een zeer drukke bedoeling, maar wel ontzettend veel geleerd! Wie had gedacht dat zelf ik vogels nog een keer een beetje leuk zou vinden!

Toen nog een weekje Denemarken met de hele familie, gelukkig schitterend weer gehad. Zaterdag avond terug gekomen en gister (dinsdag) aangekomen in Budapest, het is wat met dat reizen allemaal.

Het begon al slecht omdat we ruim twee uur vertraging hadden op eindhoven, we kwamen dus pas aan het eind van de middag aan in budapest. Gelukkig kwam Emi (het meisje waar we mee samen wonen) ons ophalen bij het metro station waar we heel dicht bij wonen dus we hoefden niet meer te zoeken. Een beetje vreemd huis is het wel... We moeten door haar kamer als we de voordeur gebruiken en de keuken is ook in haar kamer. Estelle en ik hebben een split-level en ik lig boven op een nogal onaangenaam matras maar goed... wat wil je voor 150 p.p.p.m.
Vandaag maar eens flinke boodschappen doen (en een extra kussen!) en de stad eens een beetje gaan verkennen!

Wel weer even wennen om weer engels te moeten spreken... Maar goed, dat komt vanzelf wel weer....

Bedankt voor de leuke berichtjes!!

Liefs,

• 12 Mei 2010 - 09:13

Joel:

Hihi:)

leuk weer om jou te volgen hier:) veel plezier vandaag!

Hou van jou, je ventje

• 12 Mei 2010 - 09:24

Papa:

Hoi lieve Ping, laat hier als totse vader jouw eerste ervaringen weer lezen. Je gaat er vast weer snel je draai vinden.
    Liefs, papa.

• 12 Mei 2010 - 09:45

Mama:

Hé super je verslag weer te lezen! Je kussen...we hebben het er nog over gehad. Niet meegenomen dus! stommmm.
    Ben benieuwd naar de verslagen van jullie
    liefs
    Mama

• 12 Mei 2010 - 12:09

Mandy:

Hej hej Inger!!

Jij, vogels? :o het word nog eens wat met je :P.
    Maar wel super leuk!
    Ik ga je nog even volgen hoor :D.

Succes en het verre Budapest!

X

• 12 Mei 2010 - 15:36

Roy:

Hee hee schattie,

Nou gelukkig ben je ongedeerd aangekomen :) Ik ga je hier lekker volgen hoor als het van je mag! Ga maar lekker veel lol maken en veel leren. als je maar niet weer een kip zijn kop eraf gaat trekken haha :P

dikke kus lufyah(K)

• 13 Mei 2010 - 14:44

Ome Pim En Tante Hen:

hoi Inger,
    Wij wensen jou heel veel succes , maar ook veel plezier, op je nieuwe stageplek.We zullen je volgen op je "dierenreis"
    lieve groetjes ome Pim en tante Henny

• 16 Mei 2010 - 21:02

Mama`:

Hoi Ping
    Video een beetje donker, maar met zo'n sluip door kamer is het ook moeilijk!
    Heb je nog genoeg tegoed op de site voor foto's etc??
    liefs
    Mama